tisdag 15 november 2011

Läshörna

Det blir lite tunt med blogginlägg från min sida just nu eftersom vi håller på att försöka göra i ordning vårt hus så att mäklaren kan hålla visningar medan vi är i Thailand. Det är mer att göra/rensa än man kan tro. Men det är samtidigt rätt skoj.
I helgen har vi gett oss på min läshörna. Vi har packat ner en massa böcker och plockat bort tre bokhyllor. De som är kvar har jag sedan stylat lite. Jag har hört eller läst att man gärna ska färgkoordinera sina bokhyllor för att skapa ett lugnt och harmoniskt intryck, så det har jag försökt göra (förutom med pocketböckerna på kanten, de sruntade jag i). Riktigt skoj har det varit.


Drömmen är ju att ha vackra inbyggda bokhyllor, jag har en förhoppning om att kunna få till det i nya huset, men vi får se.

Så här kunde jag tänka mig att ha det hemma :)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar