måndag 27 december 2010

Världens bästa julklapp!

Nu är julen över för den här gången och vi går mot ett nytt år. Jag är nöjd med vår jul för vi har haft det jättemysigt! På julafton var vi hos Henke, Therese och Alvin tillsammans med svärmor, Thereses mamma, pappa, faster, och bror med flickvän. Massor av otroligt god mat och väldigt trevligt sällskap! Tyvärr glömde jag kameran hemma men jag knäppte massor med Tessans kamera så hon får i uppdrag att lägga ut lite bilder :)

Min present från Marcus blev detta:


Jag har ju då världens bästa man som ni förstår! Nu ska här fotas!

Juldagen firade vi med min familj hemma hos mamma och pappa med julmat och julklappsbyte. Jag och Marcus fick lite gemensamma julklappar som stekpannor, glas, biobiljetter, choklad, en skiva och denna bok som var mest till Marcus:


Tack för idag, slut för idag. Nu är det godnatt för mig :)


5 kommentarer:

  1. Samma kamera som jag har :)

    Jag fick ett nytt objektiv till min ijulklapp :)
    Wiii lika roligt det


    Kram Sarah

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken toppenjulklapp! Nu ser jag fram emot massor av vackra foton. Kram

    SvaraRadera
  3. God Jul och god fortsättning!
    Vilka trevliga klappar du fått.
    Döden på Nilen är ännu en Christie som inte går av för hackor. Har även gjorts en mysig filmatisering av den på 80-talet någon gång med Peter Ustinov som Poirot.

    Allt gott och tack för er fina blogg, den är alltid så trevlig att läsa!

    SvaraRadera
  4. Åh vilken present!! Vad snäll han är :) Nu blir det mycket bra bilder-kul!! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar