måndag 6 december 2010

Vardagslyx

Ikväll blev det ett långt skumbad, några bitar mörk choklad och en ny blank och fin tidning. Förutom böcker har jag en passion för tidningar. Tror att den förälskelsen började när jag var mammaledig med Alvin. Det var verkligen vardagslyx att få sätta sig i soffan med en kopp kaffe och en tidning medan A sov. Sedan dess har det fortsatt att representera lite lyxig egentid för mig. Det får gärna vara inredningstidningar som Hus & Hem eller Sköna Hem, men även Må bra tidningar, Amelia och liknande är roliga. Ja skvaller slinker också med ibland ska jag erkänna. 

Riktigt så här ser inte vårt badkar ut...

2 kommentarer:

  1. Det är nog alldeles livsnödvändigt med lite lyx ibland tror jag. Och det där badkaret vore inte helt fel att ha hemma. Saknar verkligen att ha badkar.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, lite lyx gör att man orkar mer :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar