tisdag 21 december 2010

Nu är granen klädd!

Barnen har varit här en stund idag och då passade vi på att klä granen. Det är svårt att fånga på bild precis hur fin den är, men den är jättefin! Ska försöka ta lite bättre bilder...

Vi bakade även lussekatter till Tindra och Marcus (alltså såna som är fulla med gluten!)

 Barnen gjorde iordning apelsiner med nejlikor i som vi hängt upp. Full koncentration :)


Nu ska jag och Marcus se en film och fika te med lussebullar och pepparkakor för att fira att det är JULLOV! Barnen är hos pappa och har lillajulafton eftersom han ska jobba hela julen. Jag kan tänka mig att de har roligt nu! Imorgon kommer dom hit och då ska vi fortsätta julpysslandet och myset!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin gran! Min har fortfarande inte tagit på sig foten och gått in. Den står lugnt kvar utanför dörren i snödrivan. Julköttbullarna och skinkan är klara iallafall. Alltid något. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag gillar din julgran :) Vad bra att du får mysa lite nu när det är jullov!! hoppas ni hade en trevlig kväll!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar