torsdag 16 december 2010

Ledig!

Idag började jag min långa julledighet. Inte förrän 3e januari ska jag vara tillbaka på jobbet. Det känns otroligt lyxigt. Idag och även imorgon får Alvin vara på dagis så jag får verkligen egen tid och det är jätteskönt!
Idag blev det en tur till Birsta för att handla julklappar, imorrn är det lite städning och paketinslagning som står på schemat. Förutom en tripp till tandläkaren, usch och fy!

På bokfronten småläser jag lite i Fågeln som vrider upp världen, men det går trögt, jag har inte blivit fångad av boken. Är sugen på en till kriminalroman tror jag, får se vad jag plockar fram ikväll.

Henrik ska se Knight and day med Tom Cruise och Cameron Diaz men jag är inte så sugen på den. Tror det blir tv-spel för mig istället, blev lite inspirerad av Lotta häromdagen :)




2 kommentarer:

  1. Kul! Jag har spelat någon timme varje dag sedan jag lånade spelet av dig :) Imorn klarar jag första spelet om jag hinner sitta ett tag.

    SvaraRadera
  2. Knight and Day är faktiskt ganska rolig på sina ställen, även fast den kanske inte verkar så lovande innan. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar