måndag 6 december 2010

Rock by Sweden

Ja inte kan man beskylla det här för att vara en modeblogg precis... Det har inte varit mycket mode, för att inte säga inget mode alls. Det beror väl på att varken jag eller Tessan är speciellt intresserade av mode, men det är ju alltid roligt att vara fin! Men nu ska jag göra ett undantag eftersom jag blivit helt frälst! Smycken har inte varit min grej direkt, iaf inte dyra designersmycken. Det var först när jag såg min vigselring i affären som jag började älska bling-bling. Innan det trodde jag inte att jag brydde mig om hur min vigselring skulle se ut. Så fel jag hade, och så förvandlad jag blev! Men jag är ju en rocktjej i själen och hittar därför väldigt sällan smycken som jag tycker är min stil. Nu har jag alltså hittat det i Laila Bagges nya kollektion Rock by Sweden! Här är några av mina favoriter, och eftersom jag bestämt mig för att köpa julklappar till mig själv iår kanske något av detta ligger under granen på julafton! Vem vet?!







4 kommentarer:

  1. Hej!
    Örhängena var snygga, de andra är nog jag för diskret för. Jag är kass på mode, kör min egen stil. Jag gillar romantik. Favoriter är Odd molly och Hunky dory. Synd att man inte är högavlönad. De är fina att titta på och drömma om iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina! jag älskar hennes smycken, men är nog lite för romantiskt för att bära dem. Men jag hade inte haft något emot att haft rosen i min ägo-så fin var den! :) kram

    SvaraRadera
  3. aha har du inte upptäckt dem förrän nu gumman? de brukar finnas på guldfynd, kolla i birsta nästa gång. jag vill ha ringen :)kanske får önska mig den av niklas i julklapp kram helena

    SvaraRadera
  4. Håller med Cathrine, rosen var verkligen jättefin. Halbanden ser lite tunga ut dock...pew

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar