onsdag 1 december 2010

Adventskalendern

Idag är 1:a december och Alvin har fått öppna första lådan i sin adventskalender. Den blev färdig precis i sista sekunden kan jag säga.
Jag har fixat en liten pysselhörna till mig själv och där har jag suttit på eftermiddagen och knåpat.

Min pysselhörna

Kalender på gång

Färdigt!

I den söta nallestrumpan kommer jag lägga ett paket som får öppnas på julaftonsmorgonen. När jag var barn fick jag och lillebror nästan alltid en julklapp på morgonen och det gjorde väntan på tomten lite lättare så jag tänker upprätthålla den traditionen. Dessutom är det lite mysigt :)

3 kommentarer:

  1. Fint det blev! Bra att du fixat en pysselhörna :)

    SvaraRadera
  2. men ja vill veta vad du lägger i kalendern? /helena

    SvaraRadera
  3. Småbilar, ballonger, legogubbar, små stjärnor som lyser i mörkret, små figurer från Postis Per (Alvins favvoprogram)m.m
    Ikväll åt han upp middagen i rekordfart för att han skulle få paket sen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar