lördag 3 september 2011

Brad Paisley


Jag blev väldigt positivt överraskad av den här mannen måste jag säga, och lika så hans förband Darius Rucker. Som Expressen skrev i sin recention: "Brad Paisley är en av få som tar countryn till samtiden utan att göra mjukrock av alltihop." Det tycker jag var en bra beskrivning. Han var otrolig på sin gitarr och gjorde en massa solon och sånt gillar jag. Det blev nästan som en rockkonsert :) Jag tror inte att han är så känd här i Sverige, men i USA är han en riktig superstjärna. Ändå var det en hoper av fans som hittat till Cirkus i Stockholm, för jag har ALDRIG hört ett sånt jubel och skrik på en konsert! Publiken var som galen och applåderna visste inga gränser. Vissa låtar sjöng publiken nästan helt själva, hela texterna och det lät faktiskt fint och samstämmigt. Det var en otrolig stämning på Cirkus den här kvällen och det gick inte att undgå att känna ett litet lyckorus i kroppen.

2 kommentarer:

  1. Hade inte hört talas om honom. Så jag var ju tvungen att kolla upp honom på Spotify. Det lät ju bra! Passar bra att lyssna på samtidigt som man sitter vid datorn!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Den här killen har jag inte hört talas om...men snygg är han. Visst är man dålig på att semestra i sitt eget land. Det finns massor av kul att göra på hemmaplan. Fast när jag tänker efter så är jag ganska dålig på att semestra överhuvud taget. Måste bättre mig för jag tycker att det är skönt bara vi har kommit iväg. Trevlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar