söndag 15 maj 2011

Uppdatering

Lotta säger att hon ligger efter med bloggandet, vad ska man då säga om mig? Och inte kan jag skylla på att jag befinner mig långt ute till havs heller ;)
Jag är helt enkelt bara för trött och omotiverad i dessa dagar. Magen känns stor som en badboll och jag längtar vansinnigt mycket efter att få vara lite ledig innan bebisen kommer. Ja ja jag ska inte gnälla mer.

I fredags kväll började jag se Main street, en film med bl.a Colin Firth och Orlando Bloom. Men antingen var jag på helt fel humör eller också är den så seg som jag uppfattade den. Jag stängde i allafall av efter ca en halvtimme och det händer inte så ofta. Synd för Colin Firth brukar alltid vara bra.



Förresten tycker jag Finlands bidrag till Eurovision var jättebra, trodde den skulle få en mycket bättre placering. Men det visar väl på hur mycket jag kan om sånt... :)



1 kommentar:

  1. Man får gnälla när man är gravid vet du. Visst är det ett välsignat tillstånd men det kan vara välsignat jobbit också. Jag tycker som du att Finlands bidrag i ESC var mycket bättre än placeringen den fick. Det kan tyda på att de som röstade har sämre musiksmak än vi ;)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar