onsdag 18 maj 2011

Hemma

Nu är vi hemma igen! Men jag är så trött nu så jag orkar inte blogga utan jag tänker gå och lägga mig. Vi har lite jetlag och imorgon startar vardagen igen som vanligt. Det var underbart att få vara med barnen igen! Dom mötte oss vid tåget och sedan har jag haft fullt upp med att lyssna på båda två som haft JÄTTEMYCKET att berätta :) Jag har mycket att ta igen nu så det kommer att bli hektiskt ett tag, men det var det värt. Jag har lite mer att blogga om resan, och jag läste ju några böcker såklart som jag ska berätta om. Återkommer imorgon!

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem igen! Jag förstår att ni haft en fantastisk resa. Ser fram emot att läsa om dina böcker som du läst!
    Jetlag är inte kul. Jag blir jättetrött i en vecka efteråt. Det är det värsta med att resa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar