onsdag 25 maj 2011

Jag lever...

Men som ni kanske märkt ligger jag väldigt lågt med bloggandet just nu. Det känns tråkigt, men samtidigt känner jag att jag inte har energi till allt jag skulle vilja göra just nu, så en del saker blir bortprioriterade.
Just nu håller jag på att knyta ihop säcken på jobbet inför min föräldraledighet, så det är ganska bråda dagar. Kvällarna går åt till det vanliga vardagsstöket och när A somnat orkar varken jag eller maken med några stordåd. Han är väldigt pollenallergisk och blir trött av medicinen, så vi däckar oftast i soffan tillsammans och sen är det liksom ny arbetsdag igen..

Jag ligger efter med läsandet också, men jag har ett par böcker som jag tänkt kommentera här. Måste bara få ihop någonting vettigt först :)

Lite filmer har vi sett också, så det kommer ett inlägg om det med så småningom.

Ha det gott ni som kikar in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar