söndag 21 augusti 2011

Tips på produkter

Tänkte göra lite reklam för Apotekets produkter Cliniderm. Jag har precis börjat använda rengöringen och dagkrämen och jag är verkligen supernöjd!
Jag har fått rätt torr hy (på äldre dar) och ofta när jag tvättar ansiktet känns det jättetorrt och stramt och nästan så det kliar i huden efteråt. Men inte med denna, nu känns det bara mjukt och lent :) Dessutom luktar den gott, förpackningen är fin och det bästa av allt: den är billig! Rengöringen kostar bara 99kr. Ansiktskrämen är lite dyrare, men fortfarande väldigt prisvärd.
Jag har ju annars varit trogen MaryKay ganska länge och har varit jättenöjd, men det är kul att variera sig.





För övrigt har jag börjat sukta efter en Iphone, det trodde jag aldrig...


1 kommentar:

  1. Denna måste jag testa. Jag har samma problem, särskilt på vintern. Tack för tipset!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar