tisdag 30 augusti 2011

Linas matkasse

Nu har vi beställt Linas matkasse och första leveransen kommer på måndag. Det ska bli kul och spännande att få testa lite nya recept, det blir ju annars väldigt mycket samma varje vecka. Nu är jag taggad att komma igång och laga hälsosam, näringsrik mat. Lite träning på det så kommer vi vara i toppform lagom till Thailand i januari :)

Självklart kommer jag dela med mig av recepten, åtminstone på de maträtter vi gillar. Så håll tummarna för att det blir mycket gott :)



3 kommentarer:

  1. Åh vad spännande! Jag ser fram emot att läsa vad du tycker om detta!

    SvaraRadera
  2. Vi hade Linas förra året. Vi var jättenöjda och vissa recept har jag gjort massor!! Spännande :)

    SvaraRadera
  3. Vi tyckte bra om Linas matkasse!!! Många goda recept!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar