tisdag 23 augusti 2011

Just nu är det lugnt här..

Alvin är på dagis och Vilmer sover. Själv sitter jag framför datorn med en kopp kaffe. Och solen skiner. Ibland är det inte så tokigt att vara mammaledig :)

Läste en artikel i dagens Sundsvalls Tidning om Nene Ormes, som gav ut sin debutroman Udda verklighet förra året. Och plötsligt blev jag sugen på att skriva igen. I våras var planen att jag skulle skriva ihop en novell och skicka in till Umeå novellpris 2012. Men nu vet jag inte om jag hinner, för sista datum är 30september. I och för sig jobbar jag bäst under en viss stress så det kan hända att jag sitter och knåpar ihop något de sista dagarna.


1 kommentar:

  1. Försök hitta tiden att skriva :) Det är ju både roligt och givande. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar