fredag 1 juli 2011

Bildbevis från sommarfiraren

Jag har totalt tagit sommarlov från bloggandet nu, men jag tänkte bjuda på ett bildbevis att jag passar på att läsa under min ledighet i allafall :)

På bilden är magen 39 veckor och 1 dag. Beräknat datum för oss är på måndag, den 4e. Vi får väl se hur det blir...

Boken jag läser heter Blå gryning av Ann Cleeves. Det är en kriminalroman som utspelar sig på Shetlandsöarna. Lite annorlunda.


Jag hade någon vecka när jag påbörjade ett antal böcker, men jag lessnade på en gång och kunde inte koncentrera mig. Nu verkar den vanliga läslusten vara tillbaka i allafall, men vi får se hur det går när lillen kommer.

Ha en underbar sommar!!

2 kommentarer:

  1. Men åh, vad spännande! Hoppas allt går bara fint!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fin mage du har fått! Du har en spännandetid framför dig. Mysigt att få en liten bebis att snosa på. Själv längtar jag efter att få semester men det är några veckor kvar. Vi har varmt och fint här i Värmland. Favoritsysselsättningen just nu är att ligga i hammocken och läsa deckare. Just nu läser jag Karin Fossums Döden skall du tåla.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar