söndag 24 juli 2011

Bröllopsdag med HP



Idag firar vi 1-årig bröllopsdag och det ska firas med resaturangbesök och sista Harry Potter på bio. Inget storslaget firande direkt, men det blev lite spontant eftersom vi inte hade fixat någon barnvakt förrän nyss. Det ska bli spännande att se HP iaf och lite vemodigt eftersom det är den sista...
Annars har jag nästan läst ut Mari Lungsteds "Den döende dandyn" idag. Det var lite roligt för när jag låg och läste hade jag samtidigt P4 på i bakgrunden. Jag lyssnade inte men plötsligt reagerade jag på att de pratade om Gotland och mord. Det visade sig vara en intervju med just Mari Jungstedt där hon berättade om sitt författarskap och sitt privatliv. Intressant, för naturligtvis gick det inte att fortsätta läsa förrän intervjun var slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar