lördag 30 juli 2011

En helt egen dag med pyssel och bokfynd!

Idag har jag haft något helt fantastiskt, en helt egen dag med bara mig själv! Inga barn och ingen man från morgon till kväll. Så himla skönt, men en dag räckte inte så långt, skulle behöva en vecka tror jag :)

Jag har iaf fått en hel del gjort och det känns både skönt och roligt. Jag har suttit vid datorn i stort sett hela dagen och sorterat och organiserat alla bilder. Jag har haft bilder på två olika datorer, en extern hårdisk och ett USB-minne och allt har varit så struligt. Men nu har jag organiserat allt och säkerhetskopierat till tre olika ställen Så skönt att ha ordning på bilderna.

Sedan har jag hunnit med att fynda lite böcker också. Jag åkte ner på stan en snabbis eftersom Bokia hade lagerrensning. 5 böcker för 100:-! De här böckerna fyndade jag idag:





200:- allt som allt! Det är roligt att fynda :) 

1 kommentar:

  1. Härligt!!
    Jag hade också tänkt fynda på Bokia men det kanske är försent. Vi är tillbaka i civilisationen nu i allafall :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar