fredag 20 januari 2012

Nästan klar med Arne :)

Nu har jag sträckläst Efterskalv, den sista av Arne Dahl som jag hade med mig. Återstår Himmelsöga, som ligger hemma och sen Viskleken, som vann pris som 2011 års bästa kriminalroman. Så jag har lite mys att se fram emot, men det känns skönt att ta en paus från A-gruppen nu faktiskt.





Har inte bestämt mig för vad jag ska sätta tändera i härnäst, är lite sugen på att komma igång med mitt eget skrivande och då kan jag inte hålla på med en bok samtidigt. Jag och Lotta spånade lite kring skrivarresor igår och då blev jag förstås taggad :)

Idag är det mulet och egentligen en perfekt skrivardag, vet bara inte vad jag ska göra av maken och lilleman som gärna vill ha min uppmärksamhet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar