måndag 16 januari 2012

Återblick på 2011

Sitter på balkongen i en strandklänning och skriver detta, livskvalité kallas det nog :)
Lotta har ju gjort en återblick över förra året och allt hon hunnit med och jag tänkte försöka göra något liknande. Det blir inte lika detaljerat eftersom jag senaste halvåret befunnit mig i en bebisbubbla och inte kommer ihåg särskilt mycket annat :)

Hur som helst, liten återblick på 2011.

Jag var gravid.
Jag fick fast anställning på Sundsvalls kommun.
Jag och Henrik (mest Henrik) målade vår carport.
Vi köpte en studsmatta till Alvin (present från farmor). Jag fick inte hoppa pga graviditeten. Alvin sa: "När du inte är så tjock mamma, då kan du hoppa"
Vi bokade resan till Thailand.
Jag var på Amandas och Dans bröllop i Skeppshamns kapell.
Vi välkomnade världens finaste lille Vilmer!
Vi var på Jennys och Henrics bröllop.
Semester spenderades på Spikarna och Åstön.
Vi bestämde oss för att sälja vårt hus och bygga nytt istället.
Vi köpte tomt och bestämde vilket hus vi ville bygga.
Vi förlorade vår mamma/farmor/svärmor
Henrik och pappa målade vår apfula trappa vit.
Jag tapetserade hallen.
Jag fastnade totalt för Arne Dahls böcker om A-gruppen.
Vi flyttade upp till Granloholm för att kunna göra i ordning vårt hus för visning under vår resa.
Jag och Alvin gjorde julgodis med Lotta, Tindra & Zelda.
Vi firade jul med nära och kära.
Vi bestämde golv, kök, tapeter, bänkskivor mm till slutbeställningen av huset.
Vi drog iväg till sol och värme i Thailand!

2011 bjöd på både lycka och sorg, nu ser jag med spänning fram emot alla projekt under 2012!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar