torsdag 12 januari 2012

Long time no see

Oj så länge sen det kom något inlägg här, speciellt från mig.
Vi är på plats i Thailand nu, har hunnit bo in oss lite i våra lägenheter och vänja oss vid värmen. Det är kring 30grader skulle jag tro, kanske varmare. Även kvällarna är varma, de där sommarkoftorna jag packade med är totalt överflödiga :)
Min dator är tyvärr otroligt långsam så tillsammans med ett lite segt internet är det nästan omöjligt att lägga upp några bilder. Jag har en på utsikten från vår balkong som jag förminskat jättemycket för att kunna använda. Förhoppningsvis ska jag väl kunna dela med mig av några fler så småningom.
Lottas dator har förresten lagt av helt, skittrist!



Vi har det i allafall väldigt bra här och jag har läst ut min första bok. Att det tog över en vecka beror förstås på att vi har två små terrorister med oss som tycker det är jättetråkigt när mamma läser :)
Jag är fortfarande helt inne på Arne Dahls serie om A-gruppen så jag kör nog hela den innan jag påbörjar något annat. Ska börja med nr 8 nu, recension kommer senare :)


2 kommentarer:

  1. Men fy sjutton vad avundsjuk jag blir. Det låter underbart. Hoppas att ni får en mysig semester!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar