lördag 25 september 2010

Välja bok?

Imorse läste jag ut "En shopaholic säger ja" så ikväll är det dags att välja en ny bok! Det är något jag älskar! De flesta blir kanske lite ledsna när en bra bok tar slut, men jag är lite tvärtom, jag älskar att lägga böcker bakom mig och gå vidare till nästa. Jag är inte en sån som kan hålla mig till en genre heller, jag läser vanligtvis inte mer än två böcker i rad från samma genre, sedan måste jag gå vidare. Nu känns det som att min chick lit-period är klar för den här gången och kanske går jag tillbaka till pusseldeckare! I somras var jag insnöd på Agatha Christie och nu funderar jag på om jag ska ge mig på Björn Hellberg som jag inte läst tidigare. Jag ska ta en titt i bokhyllan nu så får vi se vad det blir helt enkelt :).



1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar