onsdag 29 september 2010

Mattbestyr

Mattor gör så mycket för helheten i ett rum! Det har jag nu upptäckt, men tyvärr har jag en man som är väldigt anti mattor :/ Nu är det ju så också att han är otroligt frusen, så jag har lyckats få honom att kunna tänka sig en matta uppe i vardagsrummet, eftersom det blir varmt och gosigt om fötterna när man ser på TV. Jag åkte ner på Klenoden igår och fick där låna med mig en massa mattor hem för att pröva. Nu har jag såklart blivit förälskad i mer än en matta så det är hopplöst att välja! Jag vill inte lämna igen dom, haha. Men jag antar att jag måste om jag inte vill betala för hela kalaset :). Sen så har vi faktiskt inte plats för åtta stycken mattor med blå botten...






1 kommentar:

  1. Den med lite ljusare blå botten är ju helt underbar! Skulle passa jättebra uppe hos er.

    /Tessan

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar