söndag 25 december 2011

Sherlock Holmes - A Game of Shadows


Ikväll var jag och Therese med våra män och såg Sherlock Holmes på bio. Det var vi tjejer som blev mest hänförda faktiskt och vi gillade den jättemycket båda två! Therese gav den en 5:a och jag 4,5 av 5. Jag älskade miljöerna, musiken, klurigheterna, komiken och spänningen. Guy Richie har regisserat och jag njöt till och med av fightscenerna. Ett leende på läpparna nästan hela filmen igenom! Extra roligt är det ju som svensk att se filmen när Noomi Rapace är med :)

2 kommentarer:

  1. Oj då! Jag fick nyligen rådet av en annan person att den inte var något att ha. Blir ju spännande att se då vad jag kommer tycka:-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen en riktig superrulle! Scenen med ponnyn är så brutalt kul. Älskar allt med den! Längtar till nästa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar