söndag 27 maj 2012

Några nya inköp...

...som förhoppningsvis ska väcka läslusten igen! Boven är min nya iPad som tar all min lästid i besittning men nu ska den få konkurrens!

Eftersom jag har läst de två första i serien har jag länge suktat efter den tredje delen om Victor Legris och hans mysterier.

Jag älskar historia och har precis lyssnat igenom några tegelstenar av Herman Lindqvist om bland annat sveriges historia. Därför blev jag intresserad av den här boken som fått väldigt mycket bra kritik om mammen som mördade Gustav III.

Ännu en Kinsella som jag hoppas ska vara lika mysigt och rolig som de övriga :)

Titeln och bokomslaget säger ju allt! Den här kunde jag inte motstå men vet inte riktigt vad den handlar om än...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar