onsdag 1 juni 2011

Pirates of the Caribbean 4


I söndags var jag och Marcus och såg den nya Pirates of the Caribbean i 3D. Jag älskar Pirates-filmerna och jag är helt galen i 3D så det går nästan inte att hitta en bättre kombination. Jag tyckte dock att det saknades något i den här filmen men den var fortfarande bra. Kärlekshistorien mellan Elizabeth och Will är avslutad och de är ute ur serien och det känns helt okej, men jag tycker inte att den nya kärlekshistorien håller.

Penelope Cruz spelar dotter till kapten Svartskägg som är en otroligt elak sjörövare. Cruz och Jack Sparrow har haft en affär en gång i tiden och nu möts de igen på ett oväntat sätt. Barbossa finns kvar i serien men han har förändrats väldigt mycket och den historien var lite rolig tycker jag. Se den, och se den då i 3D för det var så tufft!

1 kommentar:

  1. Är du barnvakt när vi går å ser den då? ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar