lördag 18 juni 2011

Sommarlov

Ja man kan tro att både jag och Therese har tagit sommarlov från bloggen helt och hållet. Vet inte vad som hänt men vi har båda tappat suget lite med bloggandet. Det blir nog bättre till hösten igen, vi har ju haft så fint väder och en massa annat att tänka på. Therese har bara två veckor kvar på sin graviditet men själv kan jag inte ens skylla på något sånt :) Just nu är jag helt inne i en dataspels-period och jag tillbringar åtskilliga timmar med olika tidsplaneringsspel och The Sims. Idag regnar det så då kan jag till och med göra det med gott samvete :)
Men jag har hunnit med en hel del som jag ska skriva och berätta om också. Jag har läst, varit på teater och konsert och sett några filmer. Ska skriva lite och publicera senare, först ska jag spela lite :)

4 kommentarer:

  1. Alla förtjänar lite sommarlov! Är det the Sims 3 du spelar? Är så vansinnigt sugen på det. =) Det är bara så beroendeframkallande =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ibland kan det vara skönt med lite ledigt. Om det inte vore för mina uppdrag så hade jag nog tagit lite pysselledigt. Jag vill hellre träna och fixa i trädgården den här årstiden. Ligga i hamocken och läsa är inte heller så dumt. Kramar till er

    SvaraRadera
  3. Kul at ni är tillbaka igen!!

    SvaraRadera
  4. The sims är verkligen superkul, men det slukar tid!!! Jag vågar inte ens börja spela det igen just nu eftersom jag inte har den tiden. Men jag skulle gärna vilja!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar