lördag 7 april 2012

Ingen Bokens Afton för mig (än så länge)

Jag har haft fullt upp den första halvan av 2012 och inte varit hemma så mycket. Sju hektiska dagar har jag varit hemma och nu bär det iväg igen i två veckor. Det som är lite synd är att jag har missat många intressanta kvällar på Bokia här i Sundsvall som anordnar Bokens Afton. Under 2011 gick jag på de flesta men nu har jag alltså inte varit på en enda hittills iår. Det är ju inte försent att ändra på och det finns en hel del godbitar på programmet.

Den 10 maj är det releaseparty på Bokia med två deckarförfattare. Det är Jonas Moström som släpper sin sjunde bok "Stryparen" och Arne Dahl som släpper den andra delen i sin nya serie, uppföljaren till "Viskleken" som heter "Hela havet stormar". Jag var på Bokia och såg de här två herrarna i höstas, men om jag har möjlighet ska jag nog gå och se dem igen. Jag hoppas att höstens program bli lika bra som vårens som jag nu missade med många intressanta författarbesök.

Här kan ni läsa om Bokens Afton och själva hålla koll på vilka som kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar