måndag 9 april 2012

Böcker till resan

Jag har en känsla av att det inte kommer att bli speciellt mycket läst på den här resan, men några böcker måste jag ju ändå ha med mig. Det blir nog dessa:

Boken som jag hållit på med i en evighet måste väl avslutas...

Det här bli vår högläsningsbok! Det är perfekt att ha en bok som vi kan läsa tillsammans när vi ska tillbringa så mycket tid på fartyget den här gången. Både jag och Marcus älskar Sophie Kinsellas böcker så den här kan inte bli annat än succé.

En rekommendation och lån från min syster som läste den i Thailand. Enligt henne perfekt semesterläsning och att den delvis utspelar sig på ett kryssningsfartyg är ju klockrent!
Nu återstår bara att se hur mycket lästid det blir. Svårt att veta innan men det brukar vara fullspäckade dagar på ett kryssningsfartyg. Eftersom vi flyger Premium class på flyget så antar jag att jag kommer att vara helt inne i planets underhållningssystem på flygresorna men någon lässtund ska det väl bli också :)

2 kommentarer:

  1. Vad ni reser och far! Mysigt med en kryssning! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Den perfekte mannen ligger under min säng (av alla ställen) och väntar på att bli läst!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar