torsdag 8 mars 2012

Ingen bokrea för mig...

Ja iår missar jag bokrean helt och hållet. Jag är ju fortrfarande i Thailand i några veckor till men Therese har landat hemma i Sverige igen så hon kanske hinner med slutspurten på rean! Jag brukar annars ha så mycket att blogga om den här tiden och jag brukar ju handla massor på rean så det känns lite trist att missa iår. Samtidigt så handlade jag så otroligt mycket ifjol så det kan räcka för två år.

Nu ska jag ta med mig min underbara bok och gå ner på stranden och äta frukost. Värt att missa bokrean för!


2 kommentarer:

  1. Lovar att du inget missat! Bokrean är/var inte som förr! =( Vi får tag i bra böcker till bra pris, utan rea! ;)
    Annika

    SvaraRadera
  2. Mycket hellre läsa på stranden i Thailand än hemma på bokrea!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar