måndag 1 oktober 2012

Kollage över 2012

Jag tänkte göra en liten sammanfattning av min läsning hittills under 2012. Det har mest blivit ljudböcker, 18st närmare bestämt. Bara 8 vanliga böcker, och det beror på att jag inte har haft någon ro att läsa. Det är jättetråkigt men som tur är finns det ljudböcker och det orkar jag med eftersom jag då kan göra något annat samtidigt. Är det det här som kallas stress kanske? Men jag faktiskt just precis läst klart en "vanlig" bok så förhoppningsvis är jag igång igen :)
 


 
2012:s läsning består nästan uteslutande av historiska romaner och det har verkligen varit ett sådant år för mig. Roligt tycker jag! Än är det några månader kvar på året så det finns tid att läsa annat också.
 

2 kommentarer:

  1. Tack Boklusen! Jag älskar att göra kollage av böcker, det blir fint :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar