torsdag 3 mars 2011

Vårens roliga händelser

Våren har mycket att ge för min del och det känns verkligen att den har börjat nu!


  • Ikväll har jag varit till min kusin på ljusparty med Partylite. Jag tycker att sånt är mysigt! Roligt att träffa tjejer man redan känner och såna man inte känner, fika och prata och shoppa lite  :)
  • 19/3 åker jag och Marcus till Stockholm för att gå på årsmöte med Bota-FA.
  • 20/3 ska Zelda ha kalas!
  • 21/3 fyller Zelda 4 år <3
  • 23/3 är det Bokens Afton på Bokia med Alex Schulman.
  • 24/3 fyller min vän Helena 30 år och vi ska troligtvis ut och äta tillsammans.
  • 25/3-27/3 åker jag och Therese till Stockholm där vi möter upp Sarah. Vi ska mysa, äta gott, shoppa och förhoppningsvis göra något kulturellt. Sist var vi på National museum, någon som har ett tips på vad vi kan göra denna gång?
  • 5/4 är det Bokens Afton med Lena-Maria Klingvall.
  • 7/4 ska vi se Tomas Di Leva på Tonhallen.
  • 11/4 är det min tur att fylla 30 år!
  • 19 april -18 maj Bröllopsresa!
  • 19 maj är jag anmäld till Vårruset.
Sen är det sommar!



3 kommentarer:

  1. Va härligt med roliga saker att se fram emot! Var går bröllopsresan då?

    Jag har ett kulturellt tips till Stockholmsresan, men jag har ingen aning om det är nåt ni är intresserade av. Jag och Peter skulle vilja åka och kolla iallafall. Det är en väldigt uppmärksammad NASA-utställning på Tekniska Museet som är på världsturné, tror att Sverige var först ut. Jag tycker det låter spännande!http://www.tekniskamuseet.se/1/1800.html

    Kram Therese Z

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar