lördag 5 mars 2011

Myskväll utan make och mello

Sticker man ut huvudet genom ytterdörren idag så finns det risk att man blir av med det. Vi har trotsat blåsten en stund när vi gjorde en tur till Birsta, men nu blir det inne aktiviteter resten av dan och kvällen. Henke ska på hockey, så jag och Alvin får ordna med egen myskväll. Jag tror det blir bad och sedan popcorn och en rolig film nere i vårt biorum. Ingen melodifestival i allafall, den har jag bojkottat i år.





Nu ska vi göra hemmagjorda hamburgare till middag.
Ha en bra lördag allihop!



1 kommentar:

  1. Jag brukar inte se melodifestivalen efter att de började med deltävlingarna, men i år har jag lyckats se alla tävlingarna. Även om jag hellre skulle vilja se något annat. Hoppas att ni hade en mysig lördag.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar