torsdag 22 september 2011

Ljudböcker


När jag och Marcus åkte till Stockholm för några helger sedan började vi att lyssna på Da Vinci-koden i bilen eftersom ingen av oss läst den. Vi hann inte så långt, och när vi kom hem gick det trögt. Det är svårt att hitta tillfällen när man båda vill och kan lägga någon timme på att bara ligga och lyssna. Men nu har jag hittat det perfekta tillfället för mig att lyssna, så jag lyssnade klart själv och då gick det undan! Nu ska jag avverka ljudböcker på löpande band :) Jag lyssnar alltså medan jag målar. Förut hade jag alltid radion på men nu kom jag på att jag kan ju lyssna på böcker istället!
Så idag ska jag till biblioteket och låna fler eftersom jag blir klar med Da Vinci-koden idag :) Det är underbart för nu kan jag måla och läsa samtidigt! Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar